Header..

Header..

CLICK ICON DI BAWAH!

LINK KE:


http://faleeqharees.blogspot.com/p/filem-pilihan-curry.htmlhttp://faleeqharees.blogspot.com/p/lagu.html              

http://faleeqharees.blogspot.com/p/tutorial.htmlhttp://faleeqharees.blogspot.com/p/jejak-islam.html             




Tuesday, March 20, 2012

Muvi Pilihan Curry: 100 Days with Mr Arrogant!

100 Days with Mr Arrogant!



Sinopsis: Selepas ditinggalkan oleh teman lelakinya sebelum 100 hari  ulang tahun mereka , Ha-Young (Ha Ji-Won) bertemu dengan seorang lelaki kolej yang bernama Hyung-Joon apabila dia menendang tin yang tidak sengaja tersepak ke muka lelaki tersebut dan menyebabkan kereta Lexus milik lelaki tersebut calar. Lelaki itu menuntut dia membayar RM 3000 di tempat kejadian. Dia berjaya melarikan diri tetapi tercuai apabila dompet yang dibawanya terjatuh di belakang.



Dengan mengunakan alamat kad pengenalan di dalam dompet ha-young,
Hyung-Joon datang dan meminta wang untuk gantirugi keretanya. Kerana dia adalah seorang pelajar sekolah tinggi yang miskin Hyung-Joon meletakkan  "Perjanjian perhambaan selama 100 hari" kepada Ha-young untuk membayar gantirugi kerosakan keretanya. Ha-Young dicampakkan ke dalam kehidupan seorang hamba  selama 100 hari, menjalankan kerja suruhan beliau, iaitu: membersihkan rumahnya, dibawa membeli-belah, dan membersihkan keretanya.

Secara tidak sengaja, dia mendapati bahawa kerosakan kepada kereta Hyung-Joon  hanyalah RM 10! Beliau kemudian mengambil keputusan untuk membalas dendam kepada lelaki tersebutApakah yang akan berlaku seterusnya? heheh silalah ikuti kisah seterusnya dalam cerita di bawah.
LINK utk download: 
 
or
boleh tonton kat sini:

Ratings: 5.9/10 from 838 users dari http://www.imdb.com 
Mr Curry rating: 
Komen: babak awal agak lucu dengan sesi balas dendam di antara diaorang, babak akhir pulak agak perlahan dengan sesi cinta-cintun. overall: best :D

No comments:

Post a Comment